reklama

Urząd Gminy Piątek – co załatwisz?

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Tomasz Śliwiński

Urząd Gminy Piątek – co załatwisz? - Zdjęcie główne

Urząd Gminy Piątek – co załatwisz | foto Tomasz Śliwiński

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Piątek Jakie sprawy załatwisz w Urzędzie Gminy Piątek? Poznaj sprawy, z którymi możesz udać się do urzędu.
reklama

Urząd miejski to placówka, która zajmuje się wszystkimi najważniejszymi sprawami mieszkańców. Dawny Urząd Gminy w Piątku, obecnie (od 1 stycznia 2020 roku, czyli od czasu przywrócenia Piątkowi praw miejskich) Urząd Miejski w Piątku znajduje się pod adresem Rynek 16, 99-120 Piątek. To właśnie w Urzędzie Miasta Piątek załatwisz sprawy takie jak między innymi:

  • wyrobienie dowodu osobistego
  • wydanie aktu małżeństwa
  • zarejestrowanie działalności gospodarczej
 Oto godziny otwarcia placówki:

  • Poniedziałek - 07:00 do 15:00
  • Wtorek - 07:00 do 15:00
  • Środa - 07:00 do 16:00
  • Czwartek - 07:00 do 15:00
  • Piątek - 07:00 do 14:00
  • Sobota - Zamknięte
  • Niedziela - Zamknięte
Z Urzędem Miejskim w Piątku możesz skontaktować się dzwoniąc na numer telefonu 24 722 19 19.

UG Piątek

Kto jest burmistrzem miasta Piątek? Burmistrzem Piątku jest Pan Krzysztof Lisiecki ur. 13.08.1955 r. Stanowisko to zajmowane jest przez niego od 1 stycznia 2020 roku. UG Piątek, kto wchodzi w skład Rady Miejskiej w Piątku?:

  • Sekretarzem Gminy Piątek jest Renata Lepalczyk.
  • Przewodniczący Rady Miejskiej w Piątku - Daniel Gorący
  • Wiceprzewodnicząca Rady Miejskiej w Piątku - Urszula Kacperska
  • Radny Gminy Piątek - Tomasz Brzozek
  • Radny Gminy Piątek - Paweł Budner
  • Radny Gminy Piątek - Kamil Florczak
  • Radny Gminy Piątek - Michał Frankiewicz
  • Radna Gminy Piątek - Małgorzata Gabryelczak
  • Radny Gminy Piątek - Dariusz Jóźwiak
  • Radny Gminy Piątek - Piotr Kalusiński
  • Radny Gminy Piątek - Waldemar Krysiak
  • Radny Gminy Piątek - Tomasz Kucharczyk
  • Radna Gminy Piątek - Monika Matusiak
  • Radny Gminy Piątek - Paweł Michalak
  • Radna Gminy Piątek - Agnieszka Wójcik
  • Radna Gminy Piątek - Agnieszka Góralczyk 

Urząd Gminy Piątek aktualności

Urząd Gminy Piątek aktualności, gdzie sprawdzić najnowsze informacje? Aktualności związane z dawnym Urzędem Gminy w Piątku (obecnie Urzędem Miejskim) znajdziesz na oficjalnej stronie "gminapiatek". Jakie sprawy załatwisz w Urzędzie Miasta Piątek? Są to między innymi:

  • Dodatki mieszkaniowe lub energetyczne – przyznanie dodatku
  • Fundusz alimentacyjny – przyznanie świadczeń
  • Hipoteki - zgoda na wykreślenie hipoteki z księgi wieczystej urządzonej dla lokalu
  • Rejestracja żłobka lub klubu dziecięcego
  • Sprawy repatriantów – rozpatrywanie wniosków
  • Świadczenia rodzinne – przyznanie zasiłku lub dodatku; przyznanie świadczenia pielęgnacyjnego; przyznanie zapomogi; przyznanie prawa do zasiłku dla opiekuna; przyznanie prawa do świadczenia rodzicielskiego
  • Wydanie zaświadczenia o niezaleganiu z opłatami i podatkami
  • Dowody osobiste – wymiana dowodu; wydanie dowodu
  • Dowód rejestracyjny – zwrot zatrzymanego dowodu rejestracyjnego lub pozwolenia czasowego; wydanie dowodu rejestracyjnego z powodu zmiany adresu miejsca zamieszkania właściciela pojazdu/ zmiany nazwiska właściciela pojazdu lub nazwy firmy niepowodująca zmiany właściwości miejscowej organu rejestrującego
  • Prawo jazdy – wydanie i wymiana
  • Rejestracja pojazdów – nowego lub używanego zakupionego w Polsce lub za granicą, powtórna rejestracja, dokonanie adnotacji o rejestracja pojazdu; rejestracja pojazdu zabytkowego; wydanie dowodu rejestracyjnego z powodu braku miejsca na wpisy
  • Wymeldowanie – w drodze decyzji administracyjnej; z pobytu stałego lub czasowego obywateli RP Zameldowanie – w drodze decyzji administracyjnej; na pobyt czasowy i pobyt stały
  • Wyrejestrowanie – czasowe wycofanie pojazdu z ruchu; pojazdu z powodu demontażu (kasacja w uprawnionej stacji demontażu)
  • Budowa i przebudowa – wydawanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub zmieniających decyzję o pozwoleniu na budowę; zgłoszenie dot. budynku mieszkalnego jednorodzinnego
  • Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego – wydawanie wypisu i wyrysu; składanie wniosków do opracowywanych planów; składanie uwag do projektów
  • Odstępstwa od warunków technicznych – rozpatrywanie wniosków
  • Rozbiórka – wydawanie decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę
  • Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego – wydawanie wypisu i wyrysu Zmiana sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części – zgłaszanie zamiaru zmiany
  • CEIDG – wniosek o wpis
  • Ewidencja działalności gospodarczej – wydanie zaświadczenia z ewidencji
  • Handel obwoźny – zawarcie umowy w celu prowadzenia; zezwolenie na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia; zawarcie umowy w celu prowadzenia obwoźnej działalności gastronomicznej ze stoisk mobilnych w parkach i skwerach na terenie miasta
  • Zezwolenia na sprzedaż alkoholi
  • Ewidencja gruntów i budynków – zgłoszenie, wniosek o zmiany w ewidencji gruntów i budynków; wydawanie wypisu/wypisu i wyrysu/wyrysu z ewidencji gruntów i budynków
  • Nazwy ulic, placów i innych obiektów publicznych, dróg – nadawanie nazw
  • Podziały nieruchomości – rolnej lub wykorzystywanej na cele rolne i leśne; niezależnie od ustaleń planu miejscowego; zgodnie z planem miejscowym lub przepisami odrębnymi lub z decyzją o warunkach zabudowy i zagospodarowania przestrzennego
  • Odbieranie odpadów komunalnych
  • Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi
  • Roboty geologiczne – wydawanie decyzji zatwierdzających projekty robót geologicznych, których wykonywanie nie wymaga uzyskania koncesji, z wyjątkiem projektów robót geologicznych wykonywanych w celu wykorzystania ciepła Ziemi
  • Usunięcie drzew i krzewów – wydawanie zezwoleń

Urząd Gminy Piątek kontakt

Dawny Urząd Gminy Piątek kontakt, jak skontaktować się z placówką? Oto przydatne dane:

Adres pocztowy:

  • Urząd Miejski w Piątku
  • ul. Rynek 16
  • 99-120 Piątek
  • powiat łęczycki, woj. łódzkie
Godziny otwarcia placówki:

  • Poniedziałek – wtorek od 7:00 do 15:00
  • Środa od 7:00 do 16:00
  • Czwartek od 7:00 do 15:00
  • Piątek od. 7:00 do 14:00
Kontakt:

Sekretariat

  • (+48 24) 722 11 58
  • (+48 24) 722 19 19
Burmistrz:

  • (+48 24) 722 10 04
Sekretarz Gminy:

  • (+48 24) 722 10 77
Skarbnik:

  • (+48 24) 722 17 83
Księgowość budżetowa, gospodarka płacowa, obsługa kasowa:

  • (+48 24) 722 12 37
Księgowość podatkowa, podatek akcyzowy, gospodarka odpadami:

  • (+48 24) 722 12 38
Zarządzanie kryzysowe, obrona cywilna i p.poż., sprawy wojskowe:

  • (+48 24) 307 07 04
Rolnictwo, ochrona środowiska, gospodarka komunalna:

  • (+48 24) 722 12 39
Planowanie przestrzenne, gospodarka nieruchomościami ,działalność gospodarcza, drogi, gospodarka lokalowa, ochrona zabytków, budownictwo, inwestycje, zamówienia publiczne:

  • (+48 24) 722 16 11
USC, dowody osobiste, ewidencja ludności, obsługa Rady Miejskiej, archiwum zakładowe:

  • (+48 24) 722 11 23
Numer NIP Gminy:

  • 775-24-06-091
Numer REGON Gminy:

  • 611015856
Numer rachunku bankowego:

  • BS Ziemi Łęczyckiej w Łęczycy O/Piątek
  • 57 9029 1023 0300 0244 2003 0003

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Warszawy i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama